168 cm / 57 - 56 - 55 - 54 - 53 - 52 - 51 - July 1.2014

Fitness krize

17. července 2013 v 12:49 | Theresa |  everyday
Děvčata :D. Jelikož máte víc zkušenístí než já a víc se v tom vyznáte, potřebovala bych od vás radu. Nějaké ty dva týdny cvičím 6x týdně okolo 1 hodiny - většinou 40 minut kardio a pak nějaké ty cviky na vnitřní stranu stehen,zadek a břicho (žádné hardcore nečekejte,nejvíc dělám pilates :D). Mám takový pocit že místo spalování tuků jenom nabírám svalovou hmotu, a to je pravý opak toho co chci. Nevíte co s tím? Nějak přeměnit cvičební program nebo jíst víc toho a toho? :D
Děkuju <3.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lola Lola | Web | 17. července 2013 v 14:31 | Reagovat

myslím že keď robíš kardio tak budeš skôr chudnúť ako naberať svaly. Ale závisí aj od toho čo robíš+tepová frekvencia... Skús jesť menej sacharidov :)

2 Simi Simi | E-mail | Web | 18. července 2013 v 6:19 | Reagovat

Nemám skusenosti tiež :(

3 S-hejvi S-hejvi | Web | 18. července 2013 v 7:54 | Reagovat

s tímhle zkušenosti bohužel nemám..:)

4 Elly :3 Elly :3 | Web | 18. července 2013 v 8:15 | Reagovat

Já cvičím 30.days challenge podle sebe:) Pokud chceš, můžu ti poslat meil, upravenou výzvu:D:) Napiš si na ell-inka.m@seznam.cz:)

5 fineworld fineworld | Web | 18. července 2013 v 10:05 | Reagovat

Ahoj, budeme moc rády když mrkneš na náš nový blog - http://fineworld.blog.cz/

6 Maybelline Maybelline | Web | 18. července 2013 v 10:59 | Reagovat

Tak to nevím co ti poradit :(
zkus něco jednoduššího

7 Madison Hall Madison Hall | Web | 18. července 2013 v 16:09 | Reagovat

Já nevím, když budeš cvičit, tak prostě budeš mít větší svaly.. Možná by to chtělo upravit jídelníček a v tom ti taky neporadím.. :-(

8 K. K. | Web | 18. července 2013 v 17:39 | Reagovat

Taky si myslím, že to možná bude tou tepovou frekvencí, ale nejsem žádný odborník, takže ti moc neporadím.

9 čáp čáp | 19. července 2013 v 11:08 | Reagovat

ahoj, obnovila sem si blog, tak jukni :)

10 ana-mia-bela ana-mia-bela | 19. července 2013 v 16:43 | Reagovat

Asi ze začátku bych chtěla říct to, že nemůžeš cvičit bez toho, aby ti nepřibily svaly. Svaly ti prostě trochu přibudou... ale k tématu: Hubnout budeš tak, když budeš dodržovat tepovou frekvenci. Můžeš si koupit hodinky (seženeš levnější, ale ty kvalitnější jsou od 1000 kč), a nebo si to můžeš spočítat sama tak, že si nahmatáš tep a spočítáš si kolik tepů máš za minutu. Tep by neměl přesáhnout 180 úderů mínus tvůj věk (př. 180-13=167) - takže u tebe to bude 167/min. Když to nechceš počítat, můžeš to udělat tak, že když cvičíš a můžeš u toho normálně mluvit a nezadejcháváš se, tak je to špatně, když nemůžeš vydat ani slovo a sotva lapáš po dechu, je to taky špatně (protože právě spaluješ cukry místo tuků), ale když dýcháš zhluboka, stěží dýcháš, ale nelapáš po dechu, tak cvičíš správně.
Co se týče výživy, ubrala bych na bílkovinách (ale zase ne je úplně vysadit) a přidala na sacharidech. Dál už nevím, musela by ses zeptat přímo ňákýho specialisty :)

11 roxie-think-thin roxie-think-thin | Web | 21. července 2013 v 9:29 | Reagovat

Při cvičení vždycky nabereš svaly, ale díky těm svalům budeš pálit tuk. časem by se to mělo srovnat :)

12 models-deniska models-deniska | E-mail | Web | 22. července 2013 v 10:18 | Reagovat

Krásný blog :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama